E-reader

14:59

Even een korte update. Na een week ziek in bed te hebben gelegen, en nog steeds (helaas pindakaas) ziek in bed te liggen gebeurde er vandaag wat leuks. De mediamarkt btw actie kwam als geroepen want ik wilde al een tijdje eigenlijk heel graag een e-reader aanschaffen. Of nou ja wilde, wilde: mijn boekenkast laat gewoon niet meer boeken toe. Dus ik moest toch echt een keer de overstap gaan maken op de elektronische variant waar mijn omgeving zeer over te spreken is (maar lang niet zo lekker ruikt), dus ik ben voor de bijl gegaan en heb een e-reader besteld! Het is de Kobo Glo geworden, een refurbisched model waar de Mediamarkt normaal 79,95 voor in rekening brengt: maar ik mocht hem nu voor 66 euro van ze hebben! De schatjes. Dus vandaag kwam mijn nieuwe allerbeste vriendin binnen en heb ik in mijn bed alles geïnstalleerd en ondanks dat ik er nog weinig tot niets van snap zie ik de toekomst rooskleurig in. Ik laat jullie binnekort weten of het een blijvertje is of dat ik tóch echt niet hip en modern genoeg ben voor zo'n kekke e-reader.

Liefs,

Het Broodmeisje

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe