Het Broodmeisje

03:40

En even voor de goede orde, een nadere toelichting van mijn blogtitel. Ik ben in het dagelijks leven fulltime student en financier dit feestje zelf, door drie dagen per week broodjes te bakken bij een supermarkt. Hier heb ik naast het leren bakken van broodjes uitermate ver gevorderde sinaasappelperschoonmaak-skills aan over gehouden. Ik studeer op dit moment sociale psychologie en woon in het altijd gezellige Utrecht.
Naast broodjes bakken zijn er nog meer dingen die ik leuk vind. Zo lees ik graag,  kijk ik veel meer netflix dan goed is voor een mens, ben ik dol op alles wat met eten te maken heeft, koop ik graag notitieboekjes, ben ik een groot wijnliefhebber en vind ik reclame folders doorbladeren pure ontspanning. Verder heb ik een gruwelijke hekel aan sport, zwarte pennen, tomaten en heupbroeken.
Genoeg oninteressante informatie over mijn persoontje voor een post lijkt me zo.
Liefs,
Het Broodmeisje

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe